בר מצווה / בת מצווה רפורמית

קורס בני המצווה איפשר לנו לרגע להאט וביחד לעשות רפלקציה על מסורות מהעבר הרחוק ועל אבני דרך בהתפתחות עלמא בתנו. הטקס היה מרגש ומכבד עבור כל הנוכחים. אני בטוחה שעלמא תנצור את הטקס לשנים רבות כתחילת המעבר מילדות לנעורים.

משפחת גלוברמן

 

בואו ליצור חוויה ערכית ומשמעותית משנת בר/בת המצווה. קהילת קמץ מזמינה אתכם לחוויה ייחודית באווירה ישראלית ושוויונית.

היפגשו עם עולם הערכים היהודי בסדנה הכוללת: מפגשי לימוד, מפגש מרתק עם חפץ מן העבר המשפחתי, סופרת סת"ם, סדנה אומנותית להכנת טלית אישית, מפגש תפילה ותפילין והכל משותף להורים וילדים.

עיצוב טקס עליה לתורה אישי בו הילדים הם מוקד העניין ולהם חלק פעיל ביצירתו.

הסדנה בת 12 מפגשים.

הסדנה הבאה נפתחת באוקטובר 2024.

* אנו מקיימים טקסי בר מצווה לילדים עם צרכים מיוחדים,
לקריאה נוספת לחץ כאן.

                                                                                        צילומים: עידית וגנר

לפרטים והרשמה: עינת אופיר, טל': 073-7057470 דוא"ל: misrad@kamatz.org

 

אלונה, אני שוב רוצה להודות לך על החוויה הנהדרת שהיתה לנו, ובכלל על כל הדרך שעשית עם יואב. כל זה לא מובן מאליו. אין ספק שיואב יזכור את התהליך ואת הטקס כל חייו וגם אנחנו.

משפחת פרנקל

 

אלונה, רצינו להודות לך על בר מצווה מופלאה. היית פשוט נהדרת. זה היה מאוד משמעותי לאורי, והוא הרגיש איתך בנוח והתרגש. 

אנחנו מאוד התחברנו למילים שלך, ולדרך שבה ניהלת את התפילה והטקס. כל האורחים, כולל ההורים שלי המשפחה, והחברים היללו אותך והתרגשו. אז תמשיכי בעבודת הקודש שלך, ונתראה בבר מצוות הבאות. 

משפחת פורת

 

 

רצינו להודות על חוויה נהדרת בקורס ההכנה לבת מצווה, שפתח את הלב לשאלות חשובות, לתכנים של יהדות, ולמנהגים ולמסורות שעוברים לאורך הדורות. כל זה בשפה עכשווית ובגובה העיניים, באופן שמקרב ונוגע בנשמה, על ידי הרב אלונה, שניחנה ברגישות וחוכמה מיוחדת. היתה גם לבתי וגם לי חוויה מיוחדת שתלווה אותנו לאורך החיים. החוויה הגיעה לשיאה בטקס בת המצווה, שלמרות אילוצי הקורונה, היה חוויה רוחנית של ממש, הודות לקורס ולרב אלונה.

משפחת דגן